بهترین روش های طبیعی برای سفید کردن دندان ها و از بین بردن زردی

۱۴۰۰/۸/۵

پوست موز برای سفید کردن دندان ها
نمک سفید کننده دندان
جوش شیرین برای سفید کردن دندان ها

پوست موز برای سفید کردن دندان ها

روش های سفید کردن دندان ها با پوست موز به شما کمک می کند تا بدون درد دندانهای فوق العاده و درخشانی داشته باشید. موز یکی از مواد طبیعی موثر در سفید شدن دندان ها است زیرا دارای خواص ضد باکتریایی است و بر خلاف سایر سفید کننده ها تیز نیست.

یک موز رسیده انتخاب کنید و از پوست آن برای صاف کردن دندان ها در حالی که دهان شما باز است استفاده کنید و حدود 5 دقیقه با ماساژ ادامه دهید و سپس از دندان های تمیز و سفید لذت ببرید.

نمک سفید کننده دندان

سفید کردن دندان ها با نمک یکی از عادت های قدیمی شناخته شده است که به سفید شدن دندان های شما کمک می کند. نمک به بازسازی محتوای معدنی از دست رفته در دندان ها کمک می کند و به احیای رنگ سفید کمک می کند. می توانید از نمک به طور موقت به جای خمیر دندان استفاده کنید و همچنین می توانید آن را با زغال مخلوط کنید تا دندان های تمیز بیشتری به دست آورید.

کمی نمک بریزید و مسواک را در نمک فرو کنید و آن را به خوبی روی دندان های خود بمالید ، اما استفاده بیش از حد از نمک ممکن است باعث آسیب به لثه شود ، بنابراین بیش از یک بار در هفته از آن استفاده نکنید. سپس دهان خود را با آب بشویید و از یک لبخند جذاب و دندانهای سفید لذت ببرید.

جوش شیرین برای سفید کردن دندان ها

روش های سفید کردن دندان ها با جوش شیرین از مواد طبیعی هستند که می توانند لایه زرد را از دندان ها جدا کرده و دندان های شما را سفید کنند ، بنابراین یک قاشق چای خوری جوش شیرین را با خمیر دندان مخلوط کرده و دندان های خود را خوب مالیده و هفته ای یک یا دو بار از آن استفاده کنید.

همچنین می توانید دو قاشق غذاخوری جوش شیرین را با یک قاشق غذاخوری نمک دریا ، یک قطره روغن نعناع و کمی خمیردندان مخلوط کنید تا مخلوطی یکدست شود و سپس با استفاده از مسواک ، دندان های خود را خوب مسواک زده و سپس با آب بشویید.


white-teeth
..